Portot för att frankera med en frankeringsmaskin kommer inte att höjas den 1 januari 2025, det är endast frimärksportot som höjs till 22kr. 
 

  • Asset Tracking
  • Produkter
  • Support
  • Om oss
  • Webbshop
  • Sök
  • MyFP login
MyFP login

Support

Välkommen till vår supportsida.

Här är svar på olika frågor om våra produkter och kontaktuppgifter till våra kontor.

Vår ambition är att erbjuda alla våra kunder den bästa servicen. Om ni har frågor ni inte kan hitta svaret på, tveka inte att kontakta oss.

Ny Portotabell från PostNord från 2024-10-01  
Läs mer här.

Vi har ingen support för paket från Amazon/Ebay ?
för information läs mer

Kontakta oss

Azolver huvudkontor
Mån – Fre: 08:00 – 16:30
 

08 – 734 17 00

Azolver Svenska AB
Voltavägen 17
168 69 Bromma

Azolver Svenska AB
Box 11048
161 11 Bromma

Lager

Azolver Logistics AB
Masugnsvägen 28
168 67 Bromma


info.se@azolver.com

Kundcenter
kundcenter.se@azolver.com

Teknisk support & service
service.se@azolver.com

För beställning av frankeringstillbehör och kontorsmaterial
supplies.se@azolver.com

För betällning av reservdelar
parts.se@azolver.com

Länkar

Nedan hittar ni snabba länkar till användbara resurser:

Verkstadsreparation
Fil för nerladdning av Navigator
Logotyp / reklamfiler på er maskin
Information gällande originalfärg till Pitney Bowes maskiner

Teknisk support

Nedan finner ni tips och råd om hur ni använder er frankeringsmaskin. Ni som kund kan enkelt få svar på de vanligaste frågorna genom att klicka på den maskin ni använder. Hittar ni inte det ni söker är ni välkommen att kontakta oss via schemat uppe till höger på denna sida.

Francotyp Postalia frankeringsmaskiner

PostBase Mini (Qi1)

För er som har en PostBase Qi1 frankeringsmaskin har vi fyllt denna sida med all information ni behöver för att komma igång och sedan använda er frankeringsmaskin.

Gå till suportsidan för PostBase Mini (Qi1)

PostBase Classic (Qi3 / Qi5 / Qi7 / Qi9)

För er som har en PostBase Classic frankeringsmaskin har vi fyllt denna sida med all information ni behöver för att komma igång och sedan använda er frankeringsmaskin.

Gå till suportsidan för PostBase Classic (Qi3 / Qi5 / Qi7 / Qi9)

PostBase Vision (S3 / S5 / A5 / A7 / A120)

För er som har en PostBase Vision frankeringsmaskin har vi fyllt denna sida med all information ni behöver för att komma igång och sedan använda er frankeringsmaskin.

Gå till suportsidan för PostBase Vision (S3 / S5 / A5 / A7 / A120)

Optimail 30

För dig som har en Optimail 30 frankeringsmaskin har vi fyllt denna sida med all information ni behöver för att komma igång och sedan använda er frankeringsmaskin.

Gå till suportsidan för Optimail 30

Pitney Bowes frankeringsmaskiner

DM50

Användning
Felsökning
Frankeringstillbehör

DM90i/DM110i/DM160i/DM220i

Användning
Felsökning
Frankeringstillbehör

DM100i/DM125i/DM175i/DM200i

Användning
Felsökning
Frankeringstillbehör

DM300c/DM400c

Användning
Felsökning
Frankeringstillbehör

PC Meter Connect Guide

Användning

 

 

Vanliga frågor

Ebay/Amazon-paket. När ett Ebay/Amazon-paket har beställts, och Pitney Bowes Inc. är knutet till försändelsen, så hanterar ett lokalt trans…
Läs mer

Artiklar

  • AZOLVER TRAXSUITE PARCELS

  • Azolver Tracking Solutions

  • Support

  • Inomhus eller utomhus. Azolver tillhandahåller det. Du använder det.

Din Azolver

Azolver Support

08 - 734 17 00
kundcenter.se@azolver.com

Skicka din kontaktinformation

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.


They trust in Azolver

Läs mer
Azolver Svenska AB
Huvudkontor

Azolver Svenska AB
Voltavägen 17
168 69 Bromma

Kontaktinformation

Mån – Fre 08:00-16:30

info.se@azolver.com
08-734 17 00

 

 

 

Whistleblower System