Portot för att frankera med en frankeringsmaskin kommer inte att höjas den 1 januari 2025, det är endast frimärksportot som höjs till 22kr. 
 

  • Asset Tracking
  • Produkter
  • Support
  • Om oss
  • Webbshop
  • Sök
  • MyFP login
MyFP login

Om oss

Azolver är en avknoppning från Pitney Bowes, och blev ett eget bolag 2019. Sedan mars 2022 har Azolver varit en del av Francotyp-Postalia. Vår målsättning är att förenkla processer för bl.a. post och portohantering, paketspårning, webbshopplattformar, bokningssystem, tillgångsspårning. Azolver är ett multinationellt varumärke och en lokal partner som levererar kompletta lösningar.

Våra kontor finns i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Schweiz, Italien och Estland.

Miljö, etik och kvalitet

Vår miljö är viktigt för oss alla och Azolver Svenska ska aktivt verka för att skydda och bidra till en bättre miljö.

Vår verksamhet ska präglas av ett medvetet och organiserat kvalitetsarbete där vi arbetar med att ständigt förbättra vårt kvalitetsledningssystem och vårt miljöledningssystem samt våra produkter och tjänster.

Vi är certifierade enligt ledningssystemstandarden för kvalitet ISO 9001:2015 och miljö ISO 14001:2015.

Här finner du vår kvalitetspolicy.
Kvalitetspolicy

Här finner du vår miljöpolicy.
Miljöpolicy

Här finner du vårt certifikat för ISO 9001:2015
ISO_9001_2015-FM_605655_Certificate_valid_to_2025-12-03_Azolver.pdf
 

Här finner du vårt certifikat för ISO 14001:2015
ISO_14001_2015-EMS_605656_Certificate_valid_to_2025-12-03_Azolver.pdf


Kundklagomål

Vi på Azolver eftersträvar kvalitetssäkring av våra produkter och tjänster. En viktig del i det är att eftersträva ständig förbättring och att ta emot eventuella synpunkter/klagomål från våra kunder. Har du ett klagomål ska du i första hand alltid kontakta den person som du haft kontakt med i ditt ärende. Ett samtal kan ge nya upplysningar och eventuella missförstånd kan klaras upp.

Du kan även kontakta oss genom att fylla i nedan korta formulär. Vår målsättning är att besvara ditt klagomål så snabbt som möjligt, men vi kan behöva lite tid på oss att fatta ett beslut. Vi återkommer senast inom 14 dagar med information om handläggningen av ditt klagomål.

OBSERVERA: Detta är endast ett formulär för klagomål. Här hittar du våra normala kontaktvägar: Support

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.

Hur Azolver tar hand om elavfall

Miljön viktig för oss alla – Hur tar vi hand om elavfall?
Läs mer

Artiklar

  • AZOLVER TRAXSUITE PARCELS

  • Azolver Tracking Solutions

  • Support

  • Inomhus eller utomhus. Azolver tillhandahåller det. Du använder det.


They trust in Azolver

Läs mer
Azolver Svenska AB
Huvudkontor

Azolver Svenska AB
Voltavägen 17
168 69 Bromma

Kontaktinformation

Mån – Fre 08:00-16:30

info.se@azolver.com
08-734 17 00

 

 

 

Whistleblower System