Behöver er maskin repareras på verkstad?
Följ då nedan instruktion:
- Fyll i nedan kontaktformulär.
- Efter inskickat kontaktformulär kommer ni att få en fraktsedel och en reparationsblankett skickad med e-postmeddelande till lämnad adress.
- Fyll i reparationsblanketten och bifoga med maskinen när den skickas in för service/reparation.
- Emballera maskinen väl för att undvika fraktskador.
- Sätt på fraktsedeln på paketet.
- Kontakta PostNord på telefon 0771-333310 för upphämtning.
Alternativt lämna in paketet på ett PostNord-ombud (upp till 20 kg) alternativt ett PostNord företagscenter.
När ni bokat upphämtning av er maskin är det viktigt att ni finns på plats enligt överenskommelse med PostNord.
Är ni inte på plats enligt överenskommelse för upphämtning räknas det som en bomkörning och vi kommer att behöva efterdebitera er f.n. 300 SEK exkl. moms (vid var tid gällande faktisk kostnad som PostNord debiterar Azolver).
Obs! Skickar ni in maskinen med egen fraktsedel måste den skickas med företagspaket, Maskin som skickas till utlämningsställe/ombud har vi inte möjlighet att hämta ut.
Maskinen skickas till:
Azolver Logistics AB
Att: Reparation
Masugnsvägen 28
168 67 Bromma
Obs! Skicka inte med elkablar eller vågen/vågplattformen till frankeringsmaskinen om inte annat är avtalat.
- Maskinen repareras på Azolvers egen verkstad av vår personal.
- Maskinen returneras med företagspaket till er angivna adress i reparationsblanketten.