Azolver Facility Management Tracking Solutions
Facility Management-företag vill förbättra servicekvaliteten till sina kunder, minska kundernas driftskostnader och erbjuda nya lösningar som förbättrar intäkter och marginal. Med Azolver Facility Management Tracking Solution är detta allt möjligt.
Vår nuvarande installation täcker en rad tjänster:
Spåra inkommande paket och leveranser
Se till att din kund har utsikt över paket och mottagna varor, vid leverans och till vem. Spåras från början till slut med standardrapporter och anpassade rapporter.
Hantera serviceförfrågningar
Azolver Facility Management Tracking Solution kommer med en funktion som gör det möjligt att serviceförfrågan, t.ex. byte av glödlampor, kan registreras och hanteras.
Leveransalternativ
Faciality Management-företag har med Azolver Tracking Solutions möjlighet att erbjuda leverans av paket, varor och tillgångar genom skåp - vilket möjliggör en leveransservice dygnet runt.
För mer information om hur företagsledningsföretag har tagit Azolver Facility Management-spårningslösningar i bruk, boka en tid hos en Azolver Solution Architect.